Pages

Friday, February 18, 2011

rindu melanda~~harap encik KA jangan jeles :)

assalamualaikum..
hari ni tak tau kenapa..
tiba tiba rasa rindu..
rindu sangat..
lagi lagi lepas tengok video pasal dia..
kau ni comell kau tau tak..?
kalau aku balik rumah,mesti kau teman aku tidur kan?
tapi,time kecik kecik dulu kau suka berak merata..
ayah yang jadi tukang bersihkan.
tak patut betul la kau nie..
mentang mentang kau comel..
kau buat apa ape pun orang tak kan pukul kau teruk teruk..
setaakat cium muka kau sampai kau cakar aku tu dah biasa sangat kan?
lepas tu aku lepuk bontot kau.
kau lari masuk bilik,merajuk..
alah bukan sakit pun,kau je mengada.
tapi.
serius laa..
aku rindu kau.
dengan adik kau.
tapi aku pelik.
kenapa kau lagi gemuk dari adik kau?
padahal adik kau tu pelahap gila.
kau bau habis kunyah kepala ikan,
dia dah habis kunyah ekor ikan.
tapi aku tetap sayang kau orang.

ini cik tompok.rindu!

si putih a.k.a zorro a.k.a juki

ini bukan lucah!dia memang suka pelik pelik -_-
haha

ni lagi sekor.suka bergaya even tengah tiidur. ;D

p/s :
           rindu kamu sangat sangat.
           termasuk encik KA :)


No comments:

Post a Comment