Pages

Tuesday, February 8, 2011

aku yang blurr -_-"

assalamualaikum..
ain farhanah sedang ke'blurr'an. ke'blurr'an sedang melanda Ain Farhanah ^^.hurm..baru aku faham kenapa budak U kate lg best jadi budak sekolah.again.aku rasa macam tak bersyukur dengan ape yang aku dapat sekarang nie.dulu masa zaman sekolah,berangan nak masuk U sebab dalam otak aku nie dah set,lepas abis blaja,aku dah taknak pakai uniform sekolah.hihi..mantap x??aku rase budak budak yang dah abis sekolah macam aku nie pon fikir cam tu jugak kan...(tak payah tipu okeh?).lepas tu,aku fikir,aku nak abis sekolah cepat sebab dah taknak jumpa benda benda yang boring tahap gaban macam mak long the makcik kantin (ape kaitan daa..)hihi.kadang kadang kesian jugak tengok maklong tu terjerit jerit sampai nak keluar anak tekak marah marah kat budak budak yang macam tak pernah angkat pinggan lepas makan kat rumah tu.tapi nak buat macam mane maklong oii..dah bebudak tu kepala keras macam dah kena tepek dengan besi + larva gunung krakatau.tengking marah marah macam mane sekali pon,takde nye la diorang nak pungut pinggan tu masuk besen..lagipon,ape guna pekerja2 maklong yang duduk goyang kaki gossip gossip di balik tirai dapur tu? (amboii..ayat aku tak menahan)haha

maklong jangan jadi macam budak ni okay?

dan sekarang..........


aku rasa macam nak balik semula kat zaman sekolah.>,< .ade beberapa sebab yang aku harap time warp tu betul betul wujud.hoho..
  • kalau kat sekolah,pakai uniform hari hari 
         -kalau kat U,aku pening nak pilih baju untuk pakai hari hari...aigoo...pening tau.nasib baik ade certain    
          day yang aku kena pakai baju bengkel ^^.kalau asik mengulang je baju yang sama,nanti karang orang 
          kata aku tak basuh baju pulak.haha.kalau sekolah,kita pakai baju yang sama je kan hari hari,takde 
          orang nak komplen pon.hihi
  • kalau kat sekolah,mak ayah bagi duit hari hari
        -kalau kat U,pandai pandai kome le nak budget makan..agak agak dah takde duit sangat,megi je la 
         jawapnye..huhu.time time macam tu,makan megi sangat sedih and sadis la.haha.makanan paling fofular 
         time 2 adalah...megi dan burger -_-"
  • kalau kat sekolah,balik rumah makan sedap sedap
        -kalau kat U,asam pedas memang takkan jumpa la yang macam kat johor..sebab aku kat terengganu 
         *_*.pastu laksa nye pulak,wassalam.memang lain habis dengan laksa penang yang mak aku selalu 
         buat.makanan harian aku kat sini ; ikan keli.
  • kalau kat sekolah,cikgu sekolah lain yang tanda kertas periksa
         -kalau kat U,kau cari pasal dengan lecturer,memang muka kau la yang akan repeat semester akan  
          datang.haha.kejam tak kejam tuh!tapi bila kat sekolah,kau cari la pasal dengan cikgu tu,kau pancitkan 
          tayar kereta dia ke,letak chewing gum atas kerusi dia ke (gaya macam aku penah buat je)haha,tetap 
          bukan dia yang tanda kertas jawapan kau time exam besar.hihi..tapi...bila kau buat macam tu dengan 
          lecturer kau,menanggung la kau dengan 'hadiah' daripada dia.hoho.

so,itu la sebab nye kenapa aku harap time warp tu betul betul wujud.kuang kuang kuang.. =D


walau ape pun..aku kena bersyukur dengan ape yang aku ada sekarang.. :D
sekarang aku just kena pilih samada nak kejayaan ataupun kegagalan..and aku pilih...KEJAYAAN.pray for my success.and i hope UniSZA will produce a lot of successor including ME.amin...ganbatte!



No comments:

Post a Comment