Pages

Saturday, February 12, 2011

rezeki datang melimpah (",) :D

assalamualaikum..
nighty nite readers ^_^
aku mahu berkongsi kegembiraan dengan kau orang semua
malam nie rezeki datang melimpah..
ada  liqa'/usrah dengan kak nas and kak myra food tech,shima,kak ifa n kak hajar usul tech.ok usul tech tu aku saje tambah.hihi.it's usuluddin actually *wink wink wink.haha
and from mantech,cuma aku dengan fiza je..
oh,terlupa,shakira yang lebih mahu dikenali sebagai kira dari TESl pon ada.hihi
alhamdulillah,aku dah mula berjinak jinak dengan islam yang sebenar.dulu tersasar jauh sangat.syukur Allah :)
tadi kak nas tunjuk video pasal palestin and islam pada zaman dahulu.syahdu gila.islam dulu dengan sekarang sumpah berbeza tahap langit dengan kerak bumi.aku bangga jadi seorang islam.ISLAM IS THE BEST RELIgiON IN EARTH.indeed.aku dah ter'suka' dan terjatuh cinta dengan novel novel Hlovate yang memang terbaik dari segi agama lah,then lawak selamba yang memang kelakar habis ^_^.


ok end of history~~


sekaang moh le kite cerita pasal ni..




life is sweet.kan?

Allah bagi aku sorang lagi kawan baik.alhamdulillah..nama dia dekat dekat je dengan name aku.aku ain farhanah,dia nur farhanah :)
semoga persahabatan kita orang tak dicemari oleh langsuir langsuir gila.haha
best kan bila rmai org sayang kita??
thanks buddies.





No comments:

Post a Comment