Pages

Wednesday, March 9, 2011

entri cerita panjang lebar~ kot la T_T

assalamualaikum semua.
ain kembali.bersama cerita yang dah tak berapa nak panas.sorry lah kau orang.sangat sibuk lah sekarang.atau pun aku yang buat buat sibuk tu Allah je yang tau. lately ni banyak benda yang jadi.tapi macam biasa la bro..budak ni memang fail kalu masuk bab bab nak mulakan hikayat.huh.so bad.
okeh..first of all,last few weeks geng Pengakap Kelanasiswa KKY 1012 semester 2 dah selamat pergi dan balik dari UniSZA ke Bukit Lawit dan dari Bukit Lawit ke UniSZA.kami pergi untuk mendapatkan Lencana Kemahiran.and guess what?aku dah pandai pasang khemah.waahaha.then masuk keluar gunung.masak dalam buluh.those are my valuable experience lah.suka sangat ! wink wink ^^
nak tengok gambar x?meh.


this is the happiest moment here tau. tak semua orang dapat merasa pengalaman yang kita orang rasa.thanks to Tuan Syed :)
secondly,
pengakap juga ada buat satu event yang agak besar la jugak and aku incharge bahaagian publisiti.tengok la hasil nye macam mana nanti. ^^

third,
aku nak balik.teringin sangat :( i'm badly missed all those event kat rumah.sabar je lah.:(
entri panjang lebar dah sampai hujung.ada masa dan wireless yang laju macam pagi nie,aku update lagi.assalamualaikum..



akak rindu nak gaduh dengan kau orang so badly :(

No comments:

Post a Comment