Pages

Wednesday, January 19, 2011

lab report + assignment ku beratur mnunggu giliran utk dikerjakan.hihi ^^

assalamualaikum readers...
untuk kesekelian kalinye aku menguap pada pagi ini.haha.x malu betol la.mengantuk tahap x boleh belah dah nie sebenarnye tp rilek dulu..cot-cet-cot-cet dulu berblogging,jp lg aku tidur balik la.boleh??haha.aduh,kelas pukul 10,sempat ke idak nak melelapkan mata barang seminit dua.ahaks.macam boleh je aku nie kalu seminit dua.paling paling kejap pon setengah jam.huahua.hola,petang nie kena masuk lab,report suku pon tak siap lagi dah hampir siap.haha.^^assignment PCA dah siap tu pon ade sikit tiru aten.kihkih.pheeww,lab report en.lan x mula lagi.sebelum pegi lab,sempat la berposing posing atas tangga dengan baju baru.ngeee..
kelas tech math kelmarin,En.Mail sokmo aim aku jwap soalan.mentang mentang soalan first dia aku tak dapat jawap.hehe..
okaaayy...masa untuk melelapkan mata.jangan sape sape kacau aku dengan bunyi air dalam baldi curah dekat bawah -_-




 ini adalah angkatan budak2 mantechs :D


 chaiyook!jangan takot pegang besi main api ! hihi
kanak kanak tak cukup umor!hoho


cukup untuk tatapan anda.ceh.huhu.selamat pagi malaysia ^^

No comments:

Post a Comment