Pages

Saturday, July 23, 2011

once upon a time :D

assalamualaikum..

hari ni ternampak budak berkawad kaki kat SESMA.

tiba tiba teringat kenangan zaman sekolah.*pheww

dengan beruniform Pandu Puteri,aku dengan ahli ahli lain berkawad tengah hujan.

basah lecun.tapi still semangat!huhu



best sangat bile terkenang zaman sekolah kan?

tak payah fikir apa pun.

apa yang kau nak,semua mak ayah cuba usahakan.

bile dah masuk uni,

rasa a lil bit lost.

rasa kosong.

dull.

=="








urrgghh!

muka budak tak matang.

hukhuk.

masa ni form 3 kalu tak silap.

aku join kawad masa form 2.

mak aku punya marah time tu.

tapi.

aku kan degil >..<

join jugak.

hasilnya kami johan peringkat sekolah

4 tahun berturut turut.

Alhamdulillah :)

lepas tu pergi peringkat daerah.

first batch hantar,teruk gila performance.

haha.

last aku join kawad masa form 5.

Alhamdulillah daerah dapat tempat ke 3.

yahoo.hihi.

okbai. *.*

No comments:

Post a Comment